usch

Trist att vara sjuk.
Inatt sov vi hos mamma och Julius är där idag.
och Jag sitter på jobbet och äter halstabletter, puffar nässpray och proppar i mig Alvedon.
Selma är själv hemma men jag kollar till henne på morgonen och eftermiddagen för att se om något hänt och ger henne lite mat.
För vi komem ratt sova hos mamma i natt oxå för att Julius ska slippa vara på förskolan och jag måste vara på jobbet.
I morgon så behöver jag bara vara här 9.30-11.15 för resten av dagen har de teater.
Passar ju verkligen bra när  jag mår så här...
.
Det är verkligen kallt ute och jag gillar det.
Frisk luft och fantastiskt fint när det är frost överallt.
Men såg på smhi att det skulle bli 10 grader och sol på fredag.
.
Vi har förresten bokat vår resa till Egypten nu.
Vi åker till Sharm al sheik den 14 december-28 december
http://www.solresor.se/resa-till/Egypten/Sharm-el-Sheikh/hilton-sharm-waterfalls-resort/
.
Blev lite väl små bilder.
.
Ska bli så fantastiskt skönt att åka iväg alla tre och bara vara, inga jobb, ingen förskola...
Nu ska jag iväg och handla lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0