Då kom febern...

Igår var vi och åt mellis tillsammans med fam B.
Julius lekte som tusan men helt plötsligt ville han sitta i knät. Medan han satt där så kände jag hur varm han blev..
När vi kom hem så hade han 38.6 i feber..
Säger man så?
I feber?
eller ska man säga febern var uppe i 38,6..
Ja strunt samma ni vet vad jag menar.
.
Så han fick en sup Alvedon...
Inte kul, han gillar verkligen inte det.
Han blir så arg.
Inte så konstigt,
Det är inte så lätt heller för han spänner sig så mycket så den kommer ju ut igen...
Så man får hålla ihop skinkorna en stund. hahaha
.
Jag åkte och tränade tjejerna..
En underbar tjej har bestämt sig för att sluta idag...
Kommer sakna henne väldigt mycket.
Hon är en sån tjej som alltid är positiv och bidrar med gläldje.
Förstår beslutet men hon kommer att vara saknad.
När jag kom hem så sov Julle och var så varm.
Han vaknade till och fick en sup till, så var han vaken i två timmar.
Vi satte oss i soffan och kollade på Fåret Shaun på svtPlay
Vi hann även leka en del med tåget oxå...
Jag tror han försöker säga tåg för han säger, Ttttttt och pekar in i sitt rum.
Ja det känns som att det är på G.
I morse var han lika het. Fick en sup till sen var det verkligen full fart... ett tag.
Nu sitter jag på jobbet och Julius är hos mamma, jag åker ut dit och käkar.
Linus ska sova hos sina föräldrar så han får sova ordentligt...
Han ska springa Lidingöloppet i morgon...
3 jäkla mil.
Nu ska jag jobba lite

Kommentarer
Postat av: Linda H

ja du Tessan, dem där suparna är hala som ålar. Kommer ut fortare än man får in dem. Hahahah

Krya på er! Kram

2010-09-24 @ 21:13:29
Postat av: Linn

Kommer sakna dig också Tessan !

Det kommer kännas riktigt tomt att inte träffa er lika ofta . Men jag kommer och hälsar på !

Du har varit underbar .

Vi ses Puss

2010-09-24 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0