En målar dag

har pysslat lite här hemma idag.
Har spraymålat Julius säng...
Det var kul..
Sen ska vi måla vår spis...
Vi hade tänkt att måla den vit men allt är så vitt hos oss just nu.
Vi har ju inte fått in alla möbler än och inget finns på väggarna så det blir ju bättre...
Men vi tänkte kansek måla den i en grå nyans.
Så vi provade tre olika. men jag tror nästan att jag vill ha den vit.
Det är så svårt när man målar så lite och med alla tre samtidigt.
Man skulle vilja måla hela i de olika nyanserna, men det orkan man inte. eller iallafall inte jag.
men om jag ska välja någon så skulle tycker jag den vänstra är den bästa.
Eller kanske svart?
Får prata med Limpan när han kommer hem.
Jag har även målat väggen i sovrummet...
Vit..
men vi ska sätta upp panel på den väggen så vi behöver ha vitt under...
Sen ska vi ju måla vitt...
Ja men där ska vi ha mycket svart oxå.
Det kommer bilder på det oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0