Julius feber...

Den höll i sig i tre dagar och den låg runt 39,5...
Men han vande sig att ta supparna så det kändes inte så hemskt på slutet...
Igår var han feberfri men jag trodde det hade blivit något fel på honom.
Han såg ut så här precis hela dagen
Ingenting hjälpte, inga kramar, inte låta honom vara, hjälpa honom. ingenting.
Han var bara sur och hysterisk....
Det kom hem en läkare för att kolla på honom.
.
Han helt sjuk och socialt inkompitent.. Läkaren alltså.
Försökte inte få honom lugn...
Han skulle kolla honom i örat och tog direkt tag i honom och försökte få kika in...
Julius fick panik...
Så jag tog lampan från honom och visade Julius att det var en lampa och jag lös mig i örat, på doktorns arm och på Julles arm...
Då gick det lite lättare.
Jag vet inte om det är Julius som är fjantig men jag tycker nog att man ska försöka prata lite med patienten man har...
Ingen örininflammation sa han och gick?!
.
Mamma och pappa kom och hälsade på en stund och då var han gladare...
Han är nog less på mig...
.
Nej, men jag tror bara han var helt slut efter sina feberdagar plus att han var uttråkad...
Idag har han varit sitt bästa jag..
Vi var till C-hallen med Öppna förskolan
Jag var ledig idag så det passade ju bra så han fick en extra dag hemma...
.
Vi käkade lunch på Ikea och då satt han i vagnen och var helt slut efter maten...
Hade glömt hans snuttefilt så jag slängde till honom ett gosedjur.
Han har aldrig brytt sig om något gosedjur förr, med det här släppte han inte.
Jag köpte det
Så nu har han en liten dalmatin.
.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0