Nu kanske det vänder

Åter till jobbet och har tid att uppdatera lite...
Jag fick åka och hämta Julle i tisdags på förskolan för då hade han sovit från 9.45-13 och han ville inte ha mat och ville inte vara vaken...
Det känns så pinsamt för han var ju pigg dagen innan och han kändes redo att vara på förskolan.
Men om jag hade tänkt efter så skulle han inte varit där eftersom han hade sovit som en skit...
Jag har blivit en sån mamma som skickar iväg sitt barn till förskolan fast han är sjuk.
.
Jag själv var ju så trött så jag började gråta när jag hämtade honom.
Dels för att jag blev lite orolig för honom. Han var ju som en förändrad unge.
Och att jag bara sovit 3 timmar.
Kändes lite pinsamt när jag började gråta där inför personalen...
Ja  en sån är jag.
.
När vi kom hem så hade han 35,1 i temp!
Så jag ringde 1177.
De tyckte jag skulle åka in till barnakuten eftersom det inte fanns någon tid på Närakuten.
De hittade inget fel på honom och anledningen till den låga tempen var att det kunde bli så när man hade haft sån hög feber...
Och att man blir dålig som att man har feber.
Han skulle vila...
.
Så igår var vi hemma.
Började med ett bad.
Jag vet inte vad som hände, hela låten kom inte med.

På eftermiddagen så gjorde vi en äppelpaj
och eftersom det var så fint väder så klädde vi på oss och gick ut och fikade
.
Mer sås!!!!
mmm
JAG VILL HA MER!!!!!
.
Nu är han sig själv igen, han sov fantastiskt bra natten till igår men lite sämre inatt men han sov till 7 iallafall.
Jag vet inte vad vi ska göra åt nätterna.
Det verkar vara jag som är problemet...
.
Vi ska göra ordning hans säng och fixa en madrass till oss. så går vi in till honom när han vaknar istället för att han ska komma in till oss, och mitt hår.
Hoppas det blir bättre av det.
.
Idag är jag på jobbet, Linus är med honom på förmiddagen.
De ska till Kojan och fotograferas
Men sen åker han till Farmor till jag slutar kl 13.30.
.
Idag ska jag ta stora beslut...
Kommer till det senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0