En så skön helg

'I fredags så var julius med mig på jobbet.
Han var så förkyld och hade varit lite hängig under torsdagen, så han fick en lugn innedag med mig.
Han blev lite rastlös så han fick kolla på film och blev helt inne i den och kollade på en hel film!!!
Han hittade även en dammsugare som han drog runt på, och då räckte det inte med att dra den. Den skulle vara igång
Jag har en film men jag får inte in den på youtube.
Har försökt i en timme nu.. Grrr
Jaja den kanske kommer in någon gång.
.
Har iallafall haft en riktigt skön och bra helg
.
I fredags efter jobbet så åkte jag och Julius hem och mös tills Linus kom hem..
Sen åkte vi till P & C på middag.
Väldigt gott och riktigt trevligt.
.
Tittade på fotboll och det var riktigt bra fotboll att titta på.
Vet inte om Ungern var så dåliga så Sverige såg så mcyket bättre ut eller om de var så bra.
En annan spelstil var det iallafall och det var kul att titta på.
.
Så blev det lördag... Och min Softardag.
Den avr helt underbar.
Det blev ingen lunch med någon kompis på stan utan jag Linus och Julius åkte och åt Brunch på Gillet innanjag skulle på massage.
Massagen...
Underbart och välbehövligt.
Jag måste unna mig det lite oftare.
Speciellt nu när jag sitter så mycket still.
.
När jag var klar så stack jag till Gina och handlade för mitt presentkor
t.
Så mötte jag upp Linus vid Flustret för han hade beställt maten från deras catringfirma Utsökt.
Sen var det bara att lägga upp den och vänta på hela tjocks släkten.
.
Alla kom och det var trevligt men de åkte hem lite väl tidigt tycker jag... så vi kom i säng vid 22 tiden.
.
Söndag och Linn, Jake och lille Isak skulle komma och hälsa på.
Jag har inte träffat dem sen januari!!!
Helt sjukt.
Men nu kom de och kökade lunch hos oss och stannade i 3 timmar.
Underbart.
Jag saknar henne så mycket.
Jag vill att hon ska flytta tillbaka hem till Sverige...
Om några år kanske, jag håller tummarna för det. ;)
.
Sen var det mysigt hela eftermiddagen/kvällen.
Linus var ute och letade svamp och jag mös med Julius.
.
Han var lite sur och grinig under hela dagen... Jag tror att han var trött för han satt med mig i soffan tills han hoppade i säng kl 20 tillsammans med LInus.
Då passade jag på att gå ut och gå i en timme.
Skönt.
.
Nu är jag tillbaka på jobbet och Linus är i GBG så idag åker vi hem till Mamma och pappa och sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0