Fönsterpust

...stod på agendan idag.
Men först blev det städ av kök sen fick jag åka in till Fyrishov för att träna tjejerna till kl 13.
.
När jag väl kom hem så satte jag igång.
Det var riktigt kul faktiskt, och det blev så fint.
När jag putsade det stora runda fönstret så rasade stegen när jag stod högst upp på den!
Jag landade på fötterna i mellan två trappsteg men fick så ont.
Det tog säkert 5 min innan jag vågade stå på fötterna. Mest gör det ont i knölarna så jag måste ha slagit ihop dem.
Nu gör det bara ont när jag tar på det men inte när jag går.
Usch, kunde ha gått värre om jag inte hamnade mellan pinnarna...
När jag stod där och tvättade fönsterna så fick jag lite ångest över något, det kom som ett dåligt samvete över mig. Först förstod jag inte varför men jag tror att det är att det inte är som det brukar.
Julius och Linus har inte varit hemma på ett dygn.
Jag har bara tänkt på mig själv och haft det så lugnt och skönt.
Men varför ska jag få dåligt samvete över det.
Just när jag grubblade på det kom vildingen hem med farmor och farfar.
Då försvann det ganska snabbt.
Nu ska vi grilla sen blir det en långpromenad ute på hagarna.
Hans favoritsysselsättning just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0