Vardag igen

Nu är det äntligen som vanligt igen.
Julius är på Kojan och vi jobbar
Idag är det Pippimaskerad på förskolan.
Vi fick låna en Pippidräkt.
Fick tyvärr inte på honom någon peruk.
.
Igår fick jag äntligen träna!!
Det var så längesedan, över 2 veckor!
Skulle på ett danspass men det var vikarie och det blev ett aerobics pass som var så roligt.
Jag ville inte att det skulle ta slut.
Det är så bra med såna pass där man måste tänka på vad man ska göra för då blir det inte lika jobbigt.
.
Har massor att göra på jobbet nu.
Alla kontrakt ska skrivas, Kafét ska bli klart, allt ska städas och träffa ev hyrare mm.
Vet inte hur jag ska lägga upp det för jag hattar lite här och var...
Som nu!
Det här har jag inte tid med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0