Städerskan har försvunnit

Idag när jag kom till jobbet så var det inte städat.
Vi har ju pratat om att när vi tar över huset så ska vi ta över städningen för den har varit under all kritik. Vet inte om det beror på hur kontraktet är skrivet, hon kanske inte ska städa alla dagar. Men det behövs verkligen.
Men kontraktet är inte påskrivet än för det är inte klart med alla detaljer.
Men när jag skulle gå och tömma soppåsarna och kolla om jag kunde torka golvet lite snabbt så hade hon som brukar städa tagit med sig rubbet.
Inte så konstigt om det var hennes saker. Men vi har inte blivit informerade om att vi har hand om städningen?!
Så nu är det skitigt och vi har ingenting att städa med.
Så nu har jag gjort en inköpslista, kollat på nätet och jämfört priser.
Men Annie åker till ÖB och handlar så jag kan grundstäda iallafall. Sen ska vi göra ett schema men jag känner att jag kan städa när jag ändå är här.
Kanske inte jämt men till en början iallafall, tills vi kommer igång med allt.
Jag måste göra en logga...
Jag har ju haft en som jag bara gjorde för att jag behövde en.
inte så rolig och jag skulle vilja ha en ordentlig
Jag kan verkligen inte.
Skulle vilja ha en logga med lite barnslig stil och att det är figurer/sträckgubbar som leker i bokstäverna... förstår ni?
jag hittade en som är något liknande det jag vill ha
Så har ni tid och kan ni så får ni gärna göra en och skicka till mig ;)
.
Annars får jag ta den som jag har. Måste ut med en annons nästa fredag/lördag så till dess vill jag ha gjort en eller fått den.
Huvaligen...
Nu ska jag ringa till UNT ang. annonsen,
Vad tror ni det är den bästa dagen för en annons som riktar sig till barnfamiljer? Lördag?
Hm ska prata med dem.
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej Tessan! Lycka till med allt! Tänkte bara säga att Helena Zarins är jätteduktig på att rita loggor, hon gör alltid allas i gympaböckerna... Så du kan ju höra med henne... Kram!

2011-01-12 @ 22:29:53
URL: http://linntunudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0