Vet inte var jag ska börja

Jag har ju inte skrivit på ett tag och inte lagt ut några bilder heller.
Men jag ska försöka lägga upp det i ordning med en snabb uppdatering.
Lucia...
Dagen innan vi åkte till Egypten så hann vi vara med på Julius första Luciatåg.
Fröknarna hade berättat att Julius tyckte det härmed lucia var väldigt roligt för han dansade när de övade och att de hoppades att han skulle våga dansa även när alla föräldrar var där.
Vi var tvugna att åka upp till husläkaren med honom först för att kolla upp en grej så jag var medoch hjälpte till att byta om på barnen på förskolan.
Tänkte att nu kanske det bli lite problem när jag är med och sen ska gå men det gick bra.
Väl ute så var det först -15 grader kallt och de skulle sjunga ute tillsammans med Glader (den andra förskolan på samma gård)
Det stod kanske mellan 80-100 vuxna där ute.
Alla barnen gick mellan oss på ett led upp i backen.
Julius stannade upp och bara tittade på mig
Sen gick han vidare
Han ställde sig längst fram i mitten och såg till att ingen skulle ställa sig framför.
Så när de satte igång och sjunga så dansade han till varje sång!
Haha
jag skrattade så tårarna sprutade.
Då var det inte så att han gungade lite fram och tillbaka utan det syntes att han varit på friståendeträningarna.
Han var så söt och så duktig.
Vi stannade kvar och fikade lite sen så åkte vi hem och packade.
Innan vi åkte så hann vi baka lite pepparkakor oxå och mjölet yrde lite överalt
det var första lilla uppdateringen...
det kommer mera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0