Gnällkärring

idag gnällde jag som en riktig gammal surkärring.
Som tur var så gnällde jag i mitt huvud.
Gick på stan och det åkte studentflak överallt.
Det var ett fasligt liv.
De skränades och de spelade dunka dunkamusik. haha
Jag var riktigt irriterad och undrade om de inte hade något vettigare för sig.
°
Tills jag kom på mig själv.
Då började jag le och vinka istället.
Inte döma och gnälla.
Kommer ihåg hur det var, eller det gör jag nog inte. Inte för att jag var så full utan för att det var så längesedan.
Men jag kommer ihåg att det var kul, även om vi inte stod tillsammans och skrek på den tiden. Det var en fantastisk dag och man hade sett fram emot det så länge.
Klart de ska väsnas och spela duka dunka.
°
Hoppas alla har kul ikväll och att de skränas riktigt mycket så alla gnällkärringar muttrar.
För jag är ingen sån... längre, bara för en kort minut.

Kommentarer
Postat av: Eva E

Har lite svårt att se dig som en gnällkärring. Kram!

2011-06-02 @ 00:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0