SEMESTER

Var ute och sprang idag... Fy fan vad jobbigt.
VArmt och tungt.
Det blev ett vara i spåret och 30 min...
Får springa sjukt tidigt eller väldigt sent om man ska palla...
Tänk de som springer ett marathon i den här värmen.
Är inte riktigt där än och jag kommer nog aldrig att springa ett Marathon.. men kanske tjejmilen. Ska bestämma mig i veckan.
°
Vår underbara trasiga Jaminseträd/buske har blommat.
Vi har tänkt att ta bort det för att det blivit så förstört av renoveringen... men jag vill ha ett nytt likadant för det är så fit och doftar ljuvligt.
I morgon får  jag semester och då ska jag bara njuta av bra böcker  och vila. så mycket som det går men en tvååring.
I morgon kommer Linus in till stan och då ska vi gå ut och käka och gå på bio.
Vi tänkte äta på Skarholmen och sen gå och se Super8 eller Baksmällan2... får se vad det blir

Kommentarer
Postat av: Kattis

2011-06-29 @ 20:05:46
Postat av: Kattis

När jag ser bilderna på blommor o hängmatta så längtar jag till mitt hus, jag är avundsjuk ;) Mysiga du! PUSS

2011-06-29 @ 20:06:42
Postat av: jullan

mä, läser du boktjuven tess? Den håller jag också på och läser! :D bra bok, kram

2011-07-04 @ 21:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0