Slappardag

I morse hade jag och Julius en riktig slapparmorgon.
Han vaknade kl 7 och ville titta på film, och han brukar alltid vilja att jag ska sitta med honom i soffan på morgonen.
Men jag var så trött s jag satte på Pippi på datorn i sängen så jag kunde sova vidare ett tag.
Vid 9 gick jag upp och gjorde frukost som vi åt i sängen och fortsatte titta lite på Pippi.
Helt fantastiskt skönt att bara ligga och slappa.
Vädret var ju inte det bästa heller så det gjorde inget att vi slösade bort förmiddagen.
sen fick vi besök av några kompisar så Julius fick leka av sig lite...
Nu har vi ätit lunch och Julius håller på att somna...
Sen ska vi städa, handla och sen kommer Linus hem!
Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Stina

Låter som en toppen söndag!!! Kram på er.

2011-06-19 @ 19:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0