Sprungit

Idag ställde jag klockan på 6 och jag gick upp!!!
Jag satte på mig kläderna jag förberett, knöt på mig springskorna och stack ut och sprang!!!
Jag addade hem runkeeper och tryckte på start.
Sen började jag springa...
Jag okade springa i 6 km!
Men det tog lång tid.
45 min (skäms nästan)
men jag sprang hela tiden och nu sparade jag den här löptiden så nu har jag något att slå.
.
Men vad bra det där med runkeeper,var 5:e min säger en röst om hur långt man rört sig och km tiden man håller...
Det bästa för mig och jag måste ju ha någon som skriker på mig och ha någon att slå... alltså mig själv.
Undrar om man kan ändra rösten så den låter lite sträng så man börjar springa lite fortare.
Det ska jag underköka.
.
Jag är iallafall väldigt stolt över mig själv och jag ser fram emot nästa löprunda... Det ska ju till en till den här veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0