Vill sova...

...en hel natt!!!
det brukar fungera så bra när vi sover själva jag och Julius men inatt kom han upp i sängen redan kl 00 och låg och drog i mitt hår bra länge.
Sen vaknade han kl 6 och sa Bupp=Upp.
Jag lyckades hålla kvar honom i sängen till 6.30 men då ville han upp.
Nu sitter vi i soffan och tittar på Pippi på de sju haven...
Jag ska se till att jag oxå sover när han sover middag.
Igår när vi åkte till Björklinge så stannade vi på Fullerö för att få lite inspiration och köpa en morsdagspresent till mamma.
Ja jag vet att det är lite sent men det blev så. Hittade massa saker jag ville ha och jag köpte lite saker.
Mamma fick ett troll som hon ska ha i trädgården, han såg så snäll ut och jag skulle kunna tänka mig att köpa en sån här oxå.
Jag har alltid varit så emot att ha massa såna här grejer i trädgården men jag tycker det är lite mysigt.
Speciellt när man har barn.
Mamma har en sköldpadda, uggla och en anka i trädgården och de leker Julius med varenda gång han är där.
°
Till oss här hemma köpte jag en ljusstake jag tittat på ett tag, ett ljus till och en kruka.
Vi ska tapetsera väggen vid matrummet i höst då vi börjar inomhus igen. ochjag har fått för mig att vi ska ha lite turkos i tapeten.
Jag skulle vilja ha tapeten ganska mörk med stora mönster och med färg för vi har ju så mycket vitt och svart här i huset.
____________________________________________________________
Nu ska vi göra oss färdiga här.
Julius ska bada sen vi ut och leka en stund.
Ikväll ska jag på The Ark och Julius ska vara hos mamma och pappa inatt.
Jag kommer alltså få sova hela natten.
Jag längtar

Kommentarer
Postat av: mamsen

Mormor blev dragen i håret i stället.

Hoppas du sov skönt i alla fall. Har du det så här varje natt är det inte roligt. puss

2011-06-05 @ 18:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0