Trevlig kväll

Allt funkade bra med Julius, han var väldigt ledsen när Linus lämnade honom men vi hämtade hem honom vid 23 och då sov han som en stock och hade haft en rolig eftermiddag/kväll.
Vi hade supertrevligt på Tommys fest.
Vi började på Granebergspaken med en quiz. Jag visste att vi skulle iväg till Skaris efter det men de som inte visste det undrade nog vad det var för fest de kommit på.
Det var inte pyntat eller dukat till någon fest.
Så alla blev glatt överraskade när han berättade att vi skulle gå vidare.
MAten var fantastisk, och sen så var det dansband efter middagen ochjag buggade med Tommy.
Hur kul som helst.
Eftersom Linus hade feber och jag kände mig inte så pigg så åkte vi vid 22.30.
Vi sov i Linus föräldrars lägenhet. Det blev smidigast med Julle oxå.
I morse så fick vi sms från Martina om att de var i parken så vi snabbade oss och gick ner.
När vi berättade för Julle att vi skulle träffa Jack och gänget så tittade han på oss och skakade på huvudet och sa hejdå.
Nej Julius vi ska inte säga hejdå idag... Stackarn... Han trodde vi skulle lämna bort honom igen.
Idag har vi verkligen haft en familjedag.
Jag har pysslat i trädgården och planterat mina blommor.
Linus och Julius har kollat på kossor och lekt på gården.
Innan

Efter. det ska i fler blommor men jag tar det lite lugnt... det är fyra st såna här som ska fyllas.
.
Fler såna här dagar tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0