Lite höstfint

Här om dagen så gjordejag lite höstfint hemma.
Jag och Julius gock och plockade kvistar från en nyponbuske och la den på den öppnaspisen på altanen.
Blev fint tycker jag.
Nu när löven börjar bli så vackra så tänkte jag gå ut och plocka lite kvistar och sätta i vaser runt om.
.
Har även börjat tända massa ljus hemma.
LInus fick en present från mamma och pappa. Vi har inte bestämt placering på den än men just nu sitter den i köksfönstret
.
Som jag sa så är mamma Julius favorit just nu. och han vill gärna prata med henne i telefonen varje dag.
Så här låg han här om dagen i sitt rum
en nyklippt kille.
satt som ett ljus i stolen och då fick han gå och välja ett djur... Det blev en giraff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0