Nya tag

Hej påer.
Kul att se att det ändå är 3 stycken som går in varje dag och hoppas på att jag gjort ett inlägg.
Men jag ska försöka ta tag i det igen.
Jag saknar det ibland men det har varit lite annat som legat i fokus här på jobbet och hemma.
Men jag känner att allt brjar landa så jag kanske får en tid över per dag så jag kan sätta mig och skriva lite om mitt liv.
Julle har blivit 2,5!!!
och vi var och klippte honom igår så han ser ut som en stor kille nu. Tyvärr har jag ingen bild på honom men jag töbkte jag skulle ta en idag.
Hans stora kärlek just nu är Mormor. Han pratar om henne minst 10 gånger om dagen. Han längtar mommo, han åka mommo, vill ha mommo. Det sista tar han till när vi säger till honom på skarpen. Då vill han ha mommo.
Ikväll så ska han få träffa henne, hon ksa vara barnvaktnär jag är och tränar tjejerna och Linus är på möte.
Tjejerna är så roliga och träna just nu!
De kämpar på och det känns som att allt kan bli så bra med allt som har med gympan att göra.
Nu dökt det upp jobb
Återkommer med bilder mm

Kommentarer
Postat av: Linda H

kul att se att du är tillbaka och skriver. Hoppas allt är bra med er alla. kram kram

2011-09-28 @ 12:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0