SM

Har haft en fantastisk helg och ett trevligt avslut på gympan för ett tag.
Vi har nämligen tävlat SM i Västerås!

Vi hade som mål att komma topp 5 och vi klarade det med råge.
Vi slutande 4:a!!!
Vi är supernöjda med placeringen i finalen men inte riktigt med prestationen.
Det var 3 stora missar på redskapen men utan dem hade vi ändå inte tagit oss upp på medaljplats.

Sen var det dags för bankett, det var längesedan det var en sån så det var trevligt även om jag inte orkade vara med så länge.

Är supertrött i kroppen så nu ska jag vila upp mig inför torsdagen.
Konstigt, nästa helg är vi fyra st.
Hade verkligen ont på kvällarna nu i helgen så det var nästan som jag funderade på om det skulle sätta igång.
Så nu kanske det är dags att dra ner på tempot.

Känns trist med att inte vara på gympan för just nu är det så roligt! De är så duktiga och de är så roliga att ha att göra med.
Men jag får väl gå dit och hälsa på.

Nu ska jag sätta upp gardiner i bebisens rum och åka och köpa sprayfärg till en byrå.



Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

men grattis till fjärdeplats, det var ju jättebra :)



I morgon dras vinnaren av Lykka-tävlingen och inte många är med och tävlar. Det enda du behöver gör är att blogga om din favoritprodukt bland alla smarta köksredskap dom har, och sedan lämna en liten kort motivering till varför just DU ska vinna. Med så få deltagare är det stor chans att du blir den lyckliga vinnaren av 400 kronor presentkort hos www.lykka.se :) Kika in och delta: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-presentkort-hos-lykkase.html

2012-05-20 @ 11:10:13
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: sheil -modeblogg med mode, skönhetstips och tips!

var gärna med och tävla om att bli veckansblogg på min blogg! :) Du får anmäla dig högst 2 gånger men du kan också dubbla chansen, kolla in min blogg för att se hur du kan dubbla chansen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0