Ny vecka

Förra veckan gick jag 40 km och det ska jag slå den här veckan.
 
Började med att at bussen in till stan idag för att gå till tandläkaren och jag hade inga hål.
Tänkte att Alice skulle sova när jag var där men icke. Hon fick sitta i tandsköterskans knä. Men 730:- för en undersökning??!!!! är inte det galet dyrt? Ska kasnke höra mig för lite efter någon billigare.
 
Jag gick en sväng på stan och köpte en present till Julius. en plånbok för han ska börja med veckopeng när han fyller fyra. och det är om två veckor! 
 
Sen hörde jag av mig tilll J om hon var i stan och ville göra mig sällskap på en promenad hem. Hon var inte i stan så hon hoppade på bussen och mötte upp mig så vi gick hem i det fantastiska vädret. det blev 7 km 
 
Hämtade Julius på förskolan och sen åkte vi till veterinären och hämtade hem Findus som hade blivit kastrerad.
 
Nu sitter jag här, har fyllt i maten hos Olga, ska kolla efter en studsmatta och sen ska jag nog hoppa isäng. 
Linus är på långpromenad och han tog med sig Alice.
 
I morgon är planen att åka buss in till Bebissimmet på Svettis och sen gå hem och får förmodligen sällis av J.
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Heja heja, kul att du skriver igen.
Du är så duktig med dina promenader,läste att du nämnde Olga, hon har jätte mycket bra mattips, har själv börjat äta enligt det hon tipsar om.
Hoppas vi ses snart, kram

2013-03-17 @ 09:07:13
URL: http://linusliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0