Nytt fokus

Hej.Eller varför hej, inga läser just nu.. hehe

Nu ska det här bli min peppblogg för min viktminskning.
Självklart kommer jag att skriva om ungarna oxå men jag behöver skriva ner och eller mer redovisa för mig själv vad jag gör och hur det går.

Har kört nyttigare och mindre portioner och oftare mål i två veckor har gått från 77,6 ( jag jag vet, hemskt) till 75,4.
Ingen viktväktare den här gången utan bara sunt förnuft, promenader, träning och styrka.
Låter lätt va.
Just nu är det ju det.

Den här veckan har jag gått på promenad in till stan 4 gånger. Idag blir det inte någon promenad till stan för Julius är hemma från förskolan.

Kanske en promenad ikväll med familjen eller Carina

Visste inte om jag skulle våga visa en bild på mig i underkläder men tar det sen när det är någon skillnad

 


Kommentarer
Postat av: Eva

Har inte varit in här på jättelänge. Ser nu att du varit igång och skrivit lite men verkar ha kommit av dig. Blir det nåt mer eller??

2013-07-02 @ 07:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0